1
|
- ΜΑΘΗΤΕΣ :
- ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΚΑ&=
#932;ΕΡΙΝΑ
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΗΡ&=
#937;
- ΚΑΡΑΜΠΑ ΑΓΓΕ&=
#923;ΙΚΗ
- ΚΑΨΑΛΑ ΚΑΤΕΡ&=
#921;ΝΑ
- ΖΓΚΙΟΥΝΗ ΑΝΤ&=
#913;
- ΓΙΑΝΝΑΚΟΒΑΣ &=
#916;ΙΑΜΑΝΤΗΣ
|
2
|
- Ιστορική ανα&=
#948;ρομή
- Το παρελθόν (1)
- ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (2)
- ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ &=
#932;ΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- Τρόπος λειτο&=
#965;ργίας
του συστήματ&=
#959;ς
πλοήγησης (GPS)
- ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟ&=
#928;ΙΣΜΟΥ
ΘΕΣΗΣ
- Τα τρία μέρη τ=
;ου
συστήματος
- Πηγές Λαθών
- Λειτουργικά &=
#964;μήματα
- Μέθοδος προσ&=
#948;ιορισμού
θέσης
- Δορυφόρος
- WAAS
- DGPS
- EGNOS-Galileo
- Ο δέκτης
- Συνεργασία δ&=
#959;ρυφόρου
- δέκτη
- Λειτουργία τ&=
#959;υ
δέκτη
- Άλλες δυνατό&=
#964;ητες
ενός δέκτη
- Επιλογή κατά&=
#955;ληλης
συσκευής
|
3
|
- Το πρώτο δορυ=
φορικό
σύστημα, ήταν=
ένα
σύστημα που κ=
ατασκευάστηκ =
49;
από τον στρατ=
ό
των ΗΠΑ το 1960. Οι=
; δορυφόροι
εγκαταστάθη=
954;αν
στις καθορισ&=
#956;ένες
τροχιές τους =
και
μετέδιδαν (ρα=
διοφωνικά)
σήματα σε γνω=
στή
συχνότητα. Η λ=
;αμβανόμενη
συχνότητα δι&=
#945;φέρει
ελαφρά από τη=
συχνότητα
ραδιοφωνική=
962;
μετάδοσης, λό=
γω
της μετακίνη&=
#963;ης
του δορυφόρο&=
#965;
όσον αφορά το=
δέκτη.
|
4
|
- Ταυτόχρονα μ&=
#949;
το GPS, η πρώην Σο=
βιετική
Ένωση προχώρ&=
#951;σε
στη δημιουργ&=
#943;α
ενός παρόμοι&=
#959;υ
συστήματος π&=
#961;οσδιορισμού
θέσης με την ο=
;νομασία
GLONASS. Αρχικά, ο χα=
961;ακτήρας
του συστήματ&=
#959;ς
GLONASS ήταν στρατι=
;ωτικός.
- Τα τελευταία =
χρόνια
έχει γίνει μι=
α
σημαντική πρ&=
#959;σπάθεια
για την συνερ=
γασία
των συστημάτ&=
#969;ν
GPS και GLONASS, η οποία=
; δίνει
μεγαλύτερη κ&=
#940;λυψη
της επιφάνει&=
#945;ς
της γης για το=
;υς
χρήστες των σ=
υστημάτων
αυτών και μεγ=
αλύτερο
πλήθος παρατ&=
#951;ρούμενων
δορυφόρων.
|
5
|
- =
28;έρασαν
αρκετά χρόνι&=
#945;
μέχρι να δημι=
ουργηθούν
τα πρώτα συστ=
ήματα
εντοπισμού θ&=
#941;σης
που βασίζοντ&=
#945;ν
σε ηλεκτρομα&=
#947;νητικά
κύματα (ραντά=
ρ,
στα μέσα του 20 =
59;ύ
αιώνα. Τα συστ=
;ήματα
αυτά χρησιμο&=
#960;οιήθηκαν
ευρύτατα κατ&=
#940;
τη διάρκεια τ=
ου
Δευτέρου Παγ&=
#954;οσμίου
Πολέμου
- Όταν, το 1957, πραγ=
;ματοποιήθηκε
η εκτόξευση τ=
ου
δορυφόρου Σπ&=
#959;ύτνικ,
οι άνθρωποι ε=
ίχαν
ήδη αντιληφθ&=
#949;ί
ότι ένα τεχνη=
τό
ουράνιο σώμα =
κοντά
στη Γη είναι δ=
;υνατό
να χρησιμοπο&=
#953;ηθεί
για να εντοπι=
στεί
η θέση ενός ση=
;μείου
πάνω στον πλα=
νήτη.
|
6
|
- Το GPS αρχικά δη=
956;ιουργήθηκε
αποκλειστικ=
940;
για στρατιωτ&=
#953;κή
χρήση και ανή=
κε
στη δικαιοδο&=
#963;ία
του αμερικαν&=
#953;κού
Υπουργείου Ε&=
#952;νικής
Άμυνας. Στα μέ=
;σα
της δεκαετία&=
#962;
του 1960 το σύστη&=
#956;α
δορυφορικής &=
#960;λοήγησης,
γνωστό τότε μ=
ε
την ονομασία
Transit System, χρησιμοπ_=
9;ιήθηκε
ευρέως από το=
αμερικανικό
ναυτικό. Απαι=
τήθηκαν
αρκετές δεκα&=
#949;τίες,
μέχρι δηλαδή =
τα
μέσα της δεκα=
ετίας
του 1990, ώστε το σ=
;ύστημα
GPS να εξελιχθε =
43;,
να γίνει ιδια=
ίτερα
ακριβές και ν=
α
αρχίσει να δι=
ατίθεται
για ελεύθερη =
χρήση
από το ευρύ κο=
;ινό.
|
7
|
ΣΤ\=
9;ΑΤΙΩΤΙΚΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ=
div>
- Η στρατιωτικ&=
#942;
τεχνολογία α&=
#960;οτελεί
μία ευρεία έν=
νοια,
η οποία περιλ=
αμβάνει
όλα τα συστήμ=
ατα
των στρατιωτ&=
#953;κών
εφαρμογών, γι=
α
τη χρήση των ο=
;ποίων
απαιτείται σ&=
#964;ρατιωτική
εκπαίδευση. Σ=
υνήθως,
περιλαμβάνε=
953;
τεχνολογίες &=
#960;ου
έχουν αναπτυ&=
#967;θεί
ειδικά για τι=
ς
ένοπλες δυνά&=
#956;εις.
Αποτελεί μέρ&=
#959;ς
της στρατιωτ&=
#953;κής
επιστήμης, η ο=
;ποία
ασχολείται μ&=
#949;
την εφαρμογή =
της
αμυντικής πο&=
#955;ιτικής
ενός έθνους ή=
ενός
συνασπισμού &=
#956;έσω
συγκεκριμέν=
969;ν
στρατιωτικώ=
957;
δυνατοτήτων=
li>
|
8
|
- Πολλές από τι=
ς
υφιστάμενες &=
#964;εχνολογίες
πολιτικών εφ&=
#945;ρμογών
αναδείχθηκα=
957;
από τομείς τη=
ς
στρατιωτική=
962;
τεχνολογίας, =
πχ
η πυρηνική εν=
έργεια,
το ραντάρ, το `=
3;όναρ,
η πυροβολική,=
η
πυραυλική τε&=
#967;νολογία,
τα πυρομαχικ&=
#940;,
η θωράκιση οχ=
ημάτων,
τα υποβρύχια =
και
το GPS
|
9
|
|
10
|
|
11
|
- Το GPS είναι ένα &=
#963;ύστημα
με το οποίο αν=
;ά
πάσα στιγμή μ=
πορούμε
να εντοπίσου&=
#956;ε
με ακρίβεια τ=
η
θέση μας πάνω=
στο
πλανήτη.
- Με τα συνηθισ=
μένα
φορητά GPS μπορ =
59;ύμε
να εντοπίσου&=
#956;ε
τη θέση μας με=
; ακρίβεια
μερικών μέτρ&=
#969;ν
(συνήθως κάτω=
από
10 μέτρα), ενώ με =
ακριβότερα
συστήματα μπ&=
#959;ρούμε
να εντοπίσου&=
#956;ε
τη θέση μας με=
; ακρίβεια
εκατοστού.
|
12
|
|
13
|
|
14
|
- Οι πηγές λαθώ=
ν
για τα πολιτι=
κά
GPS είναι κυρίω =
62; οι
παρακάτω:
- Καθυστερήσε=
953;ς
του σήματος τ=
ων
δορυφόρων λό&=
#947;ω
της διέλευση&=
#962;
του από την ιο=
;νόσφαιρα
και την τροπό=
σφαιρα.
- Πολλαπλές τρ&=
#959;χιές
του σήματος. Τ=
;ο
πρόβλημα αυτ&=
#972;
παρουσιάζετ=
945;ι
όταν το σήμα φ=
;τάνει
στο δέκτη GPS με=
964;ά
από πολλαπλέ&=
#962;
ανακλάσεις σ&=
#949;
βράχους ή ψηλ=
ά
κτήρια, αυξάν=
οντας
έτσι το χρονι=
κό
διάστημα που =
μεσολαβεί
από την στιγμ=
ή
εκπομπής του =
από
το δορυφόρο μ=
έχρι
να φτάσει στο=
δέκτη.
Οι δέκτες GPS δε=
957;
μπορούν να δο=
υλέψουν
σε εσωτερικο&=
#973;ς
χώρους, σε υπό=
;γεια
ή κάτω από το _=
7;ερό.
- Η γεωμετρία (θ=
;έση)
των δορυφόρω&=
#957;.
Φτωχή γεωμετ&=
#961;ία
έχουμε, όταν ο=
;ι
δορυφόροι βρ&=
#943;σκονται
κοντά μεταξύ =
τους
ή σε ευθεία γρ=
;αμμή.
Αντίθετα όσο =
μακρύτερα
βρίσκονται κ&=
#945;ι
όσο μεγαλύτε&=
#961;ες
γωνίες παρου&=
#963;ιάζουν
μεταξύ τους τ=
όσο
καλύτερα.
|
15
|
|
16
|
- Aναπαράσταση =
του
αρχικού σχεδ&=
#943;ου
του συστήματ&=
#959;ς
GPS, με 24 δορυφόρο=
;υς
GPS (4 δορυφόροι σ=
ε
καθεμία από τ=
ις
6 τροχιές). Ο ρυ=
952;μός
χρόνου της αν=
απαράστασης,
είναι 2.880 φορές =
ταχύτερος
από τον πραγμ=
ατικό
ρυθμό χρόνου =
(κάθε
μισό λεπτό αν=
τιπροσωπεύει
24 ώρες).
|
17
|
- Το σύστημα εν=
τοπισμού
θέσης GPS σχημα =
64;ίζει
ένα παγκόσμι&=
#959;
δίκτυο, με εμβ=
;έλεια
που καλύπτει =
ξηρά,
θάλασσα και α=
έρα.
είναι απαραί&=
#964;ητος
ο διαχωρισμό&=
#962;
του σε επιμέρ=
ους
τμήματα. Αναλ=
υτικά,
τα τμήματα αυ=
τά
είναι:
|
18
|
- Αποτελείται &=
#945;πό
το δίκτυο των=
24
- 32 δορυφόρων π=
959;υ
ήδη αναφέραμ&=
#949;.
Οι δορυφόροι =
αυτοί
«σκεπάζουν»=
ομοιόμορφα
με το σήμα του=
;ς
ολόκληρο τον =
πλανήτη,
γεγονός που α=
ποδεικνύει
τη φιλοσοφία =
που
κρύβεται πίσ&=
#969;
από τη λειτου=
ργία
του συστήματ&=
#959;ς
GPS.
|
19
|
- Οι δορυφόροι,=
όπως
είναι αναμεν&=
#972;μενο,
είναι πολύ πι=
θανό
να αντιμετωπ&=
#943;σουν
ανά πάσα στιγ=
μή
προβλήματα σ&=
#964;η
σωστή λειτου&=
#961;γία
τους. Οι έλεγχ=
;οι
που πραγματο&=
#960;οιούνται
σε αυτούς αφο=
ρούν
στη σωστή του=
ς
ταχύτητα και =
υψόμετρο
και στην κατά=
σταση
της επάρκειά&=
#962;
τους σε ηλεκτ=
ρική
ενέργεια.
- Το τμήμα επίγ=
ειου
ελέγχου αποτ&=
#949;λείται
από ένα επανδ=
ρωμένο
και τέσσερα μ=
η
επανδρωμένα &=
#954;έντρα,
εγκατεστημέ=
957;α
σε ισάριθμες =
περιοχές
του πλανήτη.
- Ο κυριότερος =
σταθμός
βάσης είναι α=
υτός
του Κολοράντ&=
#959;,
ο οποίος είνα=
ι
μάλιστα και ο=
μοναδικός
που βρίσκετα&=
#953;
στην ξηρά. Ανα=
;λαμβάνει
τον έλεγχο τη=
ς
σωστής λειτο&=
#965;ργίας
των εναπομει&=
#957;άντων
τεσσάρων στα&=
#952;μών,
καθώς και τον=
συντονισμό
τους. Σημειών=
οντας
τη θέση των στ=
;αθμών
αυτών πάνω σε=
έναν
παγκόσμιο χά&=
#961;τη,
παρατηρεί κα&=
#957;είς
ότι η διάταξή=
τους
δεν είναι τυχ=
αία,
αλλά ακολουθ&=
#959;ύν
μια γραμμή πα=
ράλληλη
με τα γεωγραφ=
ικά
μήκη της Γης.
|
20
|
- Απαρτίζεται &=
#945;πό
τους χιλιάδε&=
#962;
χρήστες δεκτ&=
#974;ν
GPS ανά την υφήλ=
953;ο.
Οι δέκτες αυτ=
οί
μπορούν να χρ=
ησιμοποιηθού =
57;
τόσο κατά τη δ=
;ιάρκεια
μιας απλής πε=
ζοπορίας,
όσο και σε οχή=
;ματα
ή θαλάσσια σκ=
άφη
και κατά κανό=
να
διαθέτουν αρ&=
#954;ετά
μικρές διαστ&=
#940;σεις.
Για να προσφέ=
ρουν
όσο το δυνατό=
ν
περισσότερε=
962;
πληροφορίες, =
οι
δέκτες συνδυ&=
#940;ζονται
με ειδικό λογ=
ισμικό
που λαμβάνει =
από
τους δορυφόρ&=
#959;υς
τις πληροφορ&=
#943;ες
για το σημείο=
στο
οποίο βρίσκε&=
#964;αι
ο δέκτης και τ=
;ις
μετατρέπει σ&=
#949;
κατανοητή μορφ =
42;, πληροφορώντ^=
5;ς
το χρήστη για=
την
ακριβή γεωγρ&=
#945;φική
του θέση.
|
21
|
- Ο κινητός δέκ=
της
λαμβάνει συν&=
#949;χώς
διορθώσεις α&=
#960;ό
τη βάση και τι=
;ς
χρησιμοποιε=
943;
για να επιλύσ=
ει
εν κινήσει (On The Fly)=
τις
ασάφειες φάσ&=
#951;ς.
Πλέον, ο χρήστ=
;ης
μπορεί να απο=
τυπώνει
σε περιοχές π=
εριορισμένης
ορατότητας σ&=
#949;
δορυφόρους χ&=
#969;ρίς
να χάνεται χρ=
όνος
για επανέναρ&=
#958;η.
Η ακρίβεια τη=
ς
συγκεκριμέν=
951;ς
μεθόδου είνα&=
#953;
της τάξης του=
εκατοστού
και ο χρόνος π=
;ου
χρειάζεται ε&=
#943;ναι
της τάξης του=
1 δευτερολέπτο=
υ.
|
22
|
- Το «Global Positioning System» (GPS) ε =
43;ναι
το μόνο πλήρω=
ς
λειτουργικό &=
#963;ύστημα
πλοήγησης στ&=
#951;ν
Γη (satellite navigation system).
- Ένας αστερισ&=
#956;ός
με GPS που μεταδ=
943;δουν
ακριβή σήματ&=
#945;
συγχρονισμο=
973;
σε ραδιοφωνι&=
#954;ούς
ηλεκτρονικο=
973;ς
δέκτες GPS μας ε=
960;ιτρέπουν
να καθορίσου&=
#956;ε
ακριβώς μία θ=
έση
(γεωγραφικό μ=
ήκος,
γεωγραφικό π&=
#955;άτος,
ύψος) ημέρα ή _=
7;ύχτα,
με οποιοδήπο&=
#964;ε
καιρό.
|
23
|
- Από τότε που τ=
;ο
GPS έγινε πλήρω =
62; λειτουργικό
το 1993, έχει γίνε=
ι
εργαλείο ζωτ&=
#953;κής
σημασίας και =
σφαιρικής
χρησιμότητα=
962;,
αρκετά χρήσι&=
#956;ο
στο αυτοκίνη&=
#964;ο
και ακόμα πιο=
αναγκαίο
για την σύγχρ=
ονη
ναυσιπλοΐα. Τ=
ο
GPS επίσης παρέ =
67;ει
και ακριβής χ=
ρονικές
αναφορές, που=
απαιτούνται
για κάποιες ε=
πιστημονικές
έρευνες, συμπ=
εριλαμβανομέ =
57;ης
και της μελέτ=
ης
των σεισμών.
- Το σύστημα αύ=
ξησης
εκτενών ζωνώ&=
#957;
(WAAS), διαθέσιμο α=
;πό
τον Αύγουστο =
του
2000, αυξάνει την =
ακρίβεια
του GPS μέσα σε 2 μ=
;έτρα
για τους συμβ=
ατούς
δέκτες. Με το GPS =
η
ακρίβεια μπο&=
#961;εί
να βελτιωθεί =
σε
1 εκατοστόμετ=
ρο,
χρησιμοποιώ=
957;τας
άλλες τεχνικ&=
#941;ς
όπως την διαφ=
ορική
εξίσωση του GPS (D=
GPS).
|
24
|
- Βασίζεται σε =
επίγειους
σταθμούς οι ο=
ποίοι
εκπέμπουν σε =
FM ή
ΑΜ. Δεν μπορού=
;ν
όλοι οι δέκτε=
ς
να εκμεταλλε&=
#965;τούν
αυτό το σήμα. [=
9; εμβέλεια
των σταθμών φ=
τάνει
ως και 600 χλμ Οι =
σταθμοί
κρατάνε στατ&=
#953;στικά
στοιχεία για =
την
θέση των δορυ=
φόρων,
έτσι ώστε μπο=
ρούν
να διορθώνου&=
#957;
τα σφάλματα σ=
το
σήμα και τα εκ=
;πέμπουν
στους δέκτες =
ώστε
να διορθώσου&=
#957;
αντίστοιχα τ&=
#959;υς
υπολογισμού=
962;.
- Η ακρίβεια μέ=
σω
της διόρθωση&=
#962;
φτάνει τα 3 - 5 μέ=
τρα.
|
25
|
- Το σύστημα απ=
οτελείται
από 25 επίγειο`=
5;ς
σταθμούς στη&=
#957;
Βόρεια Αμερι&=
#954;ή.
Παρέχει διορ&=
#952;ωτικά
δεδομένα τα ο=
ποία
μεταδίδοντα=
953;
από έναν κεντ=
ρικό
επίγειο σταθ&=
#956;ό
πίσω στους δο=
ρυφόρους
και από τους δ=
;ορυφόρους
στους δέκτες.=
- Τα σήματα μετ=
αδίδονται
όπως και στο β=
;ασικό
GPS, άρα δεν χρει&=
#940;ζεται
να υπάρχουν ε=
ιδικά
κυκλώματα στ&=
#959;ν
δέκτη.
|
26
|
- Παρέχει, ωστό=
σο,
λίγες δυνατό&=
#964;ητες
όταν χρησιμο&=
#960;οιείται
έξω από την πε=
;ριοχή
κάλυψης των ε=
πίγειων
σταθμών. Σε αρ=
;κετά
μακρινές περ&=
#953;οχές
(όπως στην Αυσ=
;τραλία)
έχει παρατηρ&=
#951;θεί
ότι οι διορθώ=
σεις
του WAAS έχουν πρ&=
#959;καλέσει
λάθη στους υπ=
ολογισμούς
και συνεπώς α=
πόκλιση
στην θέση του=
δέκτη.
- Η ακρίβεια μέ=
σω
της διόρθωση&=
#962;
φτάνει τα 2 - 3 μέ=
τρα.
|
27
|
- Αυτή τη στιγμ=
ή
το σύστημα χρ=
ησιμοποιείτα =
53;
σαν διορθωτι&=
#954;ό
του GPS, όπως και =
το
WAAS. Οι δέκτες πο=
υ
υποστηρίζου=
957;
το EGNOS υποστηρί&=
#950;ουν
και WAAS. Δημιουρ&=
#947;ήθηκε
για τις ανάγκ=
ες
της Ευρωπαϊκ&=
#942;ς
Ένωσης.
- Αποτελείται &=
#945;πό
3 γεωστατικού=
ς
δορυφόρους κ&=
#945;ι
34 επίγειους σ`=
4;αθμούς.
Στην πλήρη υλ=
οποίηση
του θα είναι έ=
;να
σύστημα αντί&=
#963;τοιχο
με το GPS, θα δουλ=
εύει
όμως και ανεξ=
άρτητα,
με ονομασία Galile=
o και
θα υποστηρίζ&=
#949;ται
από 30 δορυφόρ_=
9;υς.
|
28
|
|
29
|
|
30
|
|
31
|
- Η λειτουργία =
ενός
συστήματος π&=
#955;οήγησης
αυτοκινήτου &=
#941;χει
ως εξής :
- α) Άνοιγμα της=
; συσκευής
- και αν είναι =
65;πολογιστής
τσέπης επιλο&=
#947;ή
του προγράμμ&=
#945;τος
πλοήγησης πο&=
#965;
έχουμε εφοδι&=
#945;στεί
- β) Αναμονή για=
; την
λήψη σήματος =
μέσω
δορυφόρου
- γ) Επιλογή προ=
;ορισμού
με εισαγωγή ο=
δού,
είτε με καθορ=
ισμό
ενός σημείου =
στο
χάρτη
- δ) Επιλογή του=
; τρόπου
μετάβασης (συ=
ντομότερο
σε χλμ.,ή μέσω =
54;εντρικών
οδόν)
|
32
|
- ε) Αναμονή για=
; τον
υπολογισμό τ&=
#951;ς
επιλεγμένης &=
#948;ιαδρομής
- στ) Η Επιλογή `=
4;ης
διαδρομής εμ&=
#966;ανίζεται
στην οθόνη κα=
ι
καθοδηγεί το&=
#957;
οδηγό
μέχρι τον τε=
;λικό
προορισμό, δί=
νοντας
σχηματικές κ&=
#945;ι
φωνητικές κα&=
#964;ευθύνσεις
για την πορεί=
α
- Σε όλη τη διαδ=
;ρομή
επίσης μπορε&=
#943;
να παίρνει πλ=
ηροφορίες
για την απόστ=
αση
και το χρόνο μ=
;έχρι
τον προορισμ&=
#972;,
την ταχύτητα =
με
την οποία κιν=
είται
το όχημα, καθώ=
;ς
και το υψόμετ=
ρο
που βρίσκετα&=
#953;
.
|
33
|
- Τα περισσότε&=
#961;α
συστήματα πλ&=
#959;ήγησης
συνδυάζουν τ&=
#951;ν
λειτουργικό=
964;ητα
με τη διασκέδ=
αση.
Με έναν τέτοι=
ο
δέκτη, μπορεί=
κανείς
να παρακολου&=
#952;εί
ταινίες και β=
ίντεο
κλιπ, να ακούε=
;ι
τραγούδια, να=
συνδέεται
στο Διαδίκτυ&=
#959;,
ως και να παρα=
;κολουθεί
τηλεοπτικές &=
#949;κπομπές.
- Επίσης, σημαν=
τικό
είναι να τονι=
στεί
ότι ανάλογα μ=
ε
το πρόγραμμα =
πλοήγησης
που έχει επιλ=
εγεί
για τη συσκευ=
ή,
είναι δυνατή =
η
ενημέρωσή το&=
#965;
με διάφορα πρ=
όσθετα
που προσφέρο&=
#957;ται
από το λογισμ=
ικό,
που παρέχουν =
ορισμένες
διευκολύνσε=
953;ς.
Τέτοια είναι =
διάφορα
σημεία ενδια&=
#966;έροντος
ανά περιοχές,=
επικίνδυνα
σημεία δρόμω&=
#957;,
διάφορα κατα&=
#963;τήματα,
κέντρα διασκ&=
#941;δασης,
τράπεζες, στα=
θμοί
βενζίνης, ξεν=
οδοχεία,
σχολεία, αθλη=
τικά
κέντρα, δημόσ=
ιες
υπηρεσίες κα&=
#953;
πολλά άλλα αν=
άλογα
με το πρόγραμ=
μα
και τις δυνατ=
ότητες
του.
|
34
|
|
35
|
|
36
|
|